Audycja Molium - Myśli inspirowane literaturą.

rozwój duchowy • metafizyka • filozofia • s.f. • IT • i inne...

Wywiad z Wojtkiem - ver. 2016

Tagi:

Wywiad - Wojtek Majselbaum 2016Kiedy przeprowadzałem wywiad z Wojtkiem "Majselbaumem", były to jeszcze kwitnące czasy Jego "amatorskiej" aktywności jako lektora. Od tamtych dni trochę wody upłynęło - i zaczęło ciekawić Mnie, jak Wojtek odnajduje się w komercyjnej przestrzeni, na którą "przełączył się" jakiś czas temu (spełniając tym samym jedno ze Swych marzeń).

W związku z tym nosiłem się z zamiarem przeprowadzenia kolejnego wywiadu (świetna okazja do konceptu typu "Wojtek - rok później", a właściwie już ok. półtora roku), ubiegł Mnie jednak Krzysiek z "książek.audio". Jego (lekko ponad półgodzinny) wywiad początkowo wydawał się bardziej powierzchowny, póki (szczęśliwie :) ) bohaterzy nie skoncentrowali się bardziej na zgłębieniu żywo interesującego i Mnie tematu, tj. zawodowych wrażeń Wojtka, że tak powiem. Otrzymujemy więc nie tylko zakulisowe informacje o tym, jak Wojtek przeszedł z "amatorki" na "profesjonalizm" - ale i dowiadujemy się o tym, jak dobrze Mu idzie, o nawiązywaniu nowej współpracy, tworzeniu kolejnych nagrań, itd. Miło się słuchało, cieszę się że Wojtkowi się powodzi i życzę Mu, aby rychło zrealizował Swoje najnowsze marzenie o stacjonarnym studio w Polsce.

Wywiad z Wojtkiem:

A tymczasem - tak na marginesie - przyznam, iż wywiad ów inspiruje Mnie do sięgnięcia po mikrofon i... nagrania czegoś, czego jeszcze nie było ;) : Własnego audiobooka. Materiałów mam sporo, pomysł chodzi Mi po głowie już od dłuższego czasu - być może wreszcie skuszę się nań w formie zabawowej ciekawostki (aby mieć jeszcze więcej Funu w kreacji :) ). Czas pokaże, czy zrealizuję tą ideę - jeśli tak, Słuchacze "Molium" z pewnością będą poinformowani :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz